הרחקת זבובים באופן טבעי

גם אתם מחפשים פתרונות כנגד המטרד הזה? קבלו מספר עצות ופתרונות שיעזרו לכם להרחיק זבובים באופן טבעי

זבובים הם ללא ספק חיה מטרידה. גם אם הזבובים אינם מזיקים ולא פוגעים – הם לגמרי אינם רצויים בצל קורתנו. לכן נחפש פתרונות אשר יאפשרו לנו לפנות אותם מתוך הבית שלנו, ולאפשר לנו לנהל את היום שלנו בלי הטרדות וזמזומים.

יש מקרים חמורים בהם כמות הזבובים גדולה מאוד ומדובר על בעיה של ממש, במצבים כאלו יהיה עלינו לפנות אל מדביר מקצועי. הוא יבצע בדיקה יסודית ומקצועית כדי לזהות את הגורם להופעת הזבובים. כמו כן הוא ימצא את שיטת ההדברה המתאימה אשר תאפשר למגר את מכת הזבובים בצורה יעילה תוך פרק זמן קצר. אך במקרים חמורים פחות אפשר בהחלט להתמודד באופן עצמי עם הזבובים.

כך מבצעים הרחקת זבובים באופן טבעי

הרחקת זבובים באופן טבעי הינה פעולה אפשרית וזמינה לכל אחד. הכירו את השיטות הרווחות והמוכחות שיעזרו גם לכם להרחיק את הזבובים מהבית. כי אם יש לזבובים מה לחפש אצלנו בבית, למה שלא יבואו? אך אם הם מגיעים למסקנה שאין מה לעשות אצלנו – הם ישארו בחוץ. כך נוכל למגר את מכת הזבובים מהבית ולמנוע מהם כניסה בלתי רצויה.

  • הסתרת אוכל ושאריות מזון – באופן כללי יש לשמור על המטבח נקי ולהסתיר מזון ושאריות במקום מתאים. עצה זו כוללת ניקיון יסודי של הכיור, משטחי העבודה ופינת האוכל. כמו כן יש לכסות פירות טריים.
  • פירות רכים מידי – פירות שמבשילים יתר על המידה מתקרבים לתהליך של ריקבון. פרי רקוב מזמין יותר מכל את הזבובים לבית. חשוב לבדוק את הפירות שיש בבית, ולהיפטר במהירות מפרות שמתחילים להירקב.
  • רישות הבית – רשתות נגד יתושים וזבובים הם פתרון יעיל מאוד. כאשר כל הבית מרושת כראוי הזבובים אינם יכולים למצוא את דרכם פנימה. כמובן שיש להשגיח על סגירה מלאה של הרשתות ולא להשאיר אותם פתוחים – מה שיאפשר כניסת זבובים. בימים חמים במיוחד ניתן לראות מספר רב של זבובים חג באזור הרשת אך אינו מצליח להיכנס פנימה. עובדה שמוכיחה את היעילות של הרשתות שהותקנו על החלונות.
  • שקיות מלאות במים – שיטת סבתא שרבים מדווחים עליה כעל מוצלחת, היא שימוש בשקיות. לוקחים שקית למזון, ממלאים אותה במים, קושרים ותולים במספר נקודות בבית – הזבובים יתרחקו מהבית. לחילופין ניתן לתלות דיסקים שגם הם מבריחים את הזבובים. המים והדיסקים מסנוורים את הזבובים וגורמים להם לחוסר התמצאות, מה שיגרום להם להתרחק מהבית.
  • מלכודת ייעודית – ניתן להתקין מלכודת זבובים. זו מלכודת מיוחדת שתפקידה למשוך אליה את הזבובים וללכוד אותם.
  • מנורת UV – מנורה זו מחשמלת את החרק וחוסכת לכם את הטרדה. ניתן לשלב גם לוח דביק אשר מביא לכך שהזבוב נלכד אך אינו מתחשמל. מה שימנע ריח שרוף או את קול הפצפוץ.

שילוב שיטות למיגור מלא

חשוב להבין כי מזיקים מעופפים הם נשלטים פחות מחרקים אחרים. לכן עלינו לפעול במספר דרכים כדי לגרום להם להבין שהבית שלנו אינו המקום המומלץ עבורם. במידה והבית נקי וחף משיירי מזון, אם אין אוכל חשוף ובחרנו לשלב שיטה נוספת, נוכל להפחית במידה רבה את נוכחות הזבובים, ובמקרים מסוימים אף להצליח למגר את המכה לחלוטין.

דרכים אלו מאפשרות לנו להימנע מפנייה אל מדביר מקצועי שמציע מענה כימי תוך שימוש בחומרי הדברה רעילים. כך אפשר למנוע את הופעת הזבובים בלי לעשות שימוש בחומרי הדברה חריפים ובלתי ידידותיים לסביבה.

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות