עושים סדר – האם יש דבר כזה הדברה ירוקה?

בואו נעשה סדר בעניין הזה ואחת ולתמיד, האם קיים כזה דבר הנקרא הדברה ירוקה? ומה היא בכלל אותה הדברה אקולוגית שכולם מדברים עליה? האם שירותי הדברות ירוקות יעילות בכלל כנגד מזיקים מסוגים שונים? חברת הקוטל עושה סדר בבלגן.

חברת הקוטל עושה סדר בבלגן ועונה אחת ולתמיד על השאלה: האם יש כזה דבר הדברה ירוקה? ובכן, אכן כן, קיימת חיה כזו שנקראת הדברה ירוקה, והיא עונה גם לשמה השני – "הדברה אקולוגית". הדברות ירוקות הן הדברות עם רעילות יחסית נמוכה, מה שמאפשר שימוש באותם חומרים ללא חשש מפגיעה במערכת האקולוגית שלנו. חשוב לציין, חומרי ההדברה האלו דווקא נחשבים חזקים במיוחד כנגד קטילת של מזיקים מסוגים שונים. מצד אחד רעילות נמוכה לאדם, חיות מחמד והמערכת האקולוגית, מצד שני רעילות גבוהה כנגד מזיקים.

כל מה שרציתם לדעת על הדברה ירוקה

בחברת הקוטל, אנחנו משתמשים אך ורק באותם חומרי הדברה ירוקים, כך שאתם יכולי להסתמך עלינו בעבור שירותי הדברות שאינן פוגעות בסביבה, לא בחיות המחמד שלכם ולא באנשים. אנחנו מספקים את שירותי ההדברות באזורים רבים בארץ, תוך הקפדה על הגעה במהירות האפשרית ולכל קריאה וקריאה.

בין אם אתם צריכים הדברה בבית פרטי, ריסוס בדירות, הדברת מזיקים במסעדות ובבתי עסקים, אנחנו נדאג לשלוח את צוות המומחים שלנו בכדי לפתור את הבעיה שלכם. כדאי לדעת, צוות המקצוענים של חברת הקוטל מגיע אליכם ללא התחייבות מצידכם.

צריכים אבחון מזיקים? חברת הקוטל תגיע ללא התחייבות

אם אינכם בטוחים בסוג המזיקים שצריך להדביר אצלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו נשלח אליכם נציג מטעם הקוטל. הנציג שלנו יאבחן את המצב שלכם, יבדוק באילו מזיקים מדובר, יספר לכם על שיטות ההדברה הרלוונטיות במקרה שלכם ויגיש לכם הצעת מחיר.

הצעת המחיר תכלול את כל שלבי העבודה של תהליך ההדברה ובאופן השקוף ביותר, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה כוללת ההדברה, בכמה שלבים היא מתבצעת, כמה זמן היא תיקח, האם היא תצריך ממכם יציאה מהבית וכדומה.

הדברות ירוקות למסעדות ללא הפרעה להתנהלות העסקית

חשוב לציין, חברת הקוטל גם מספקת שירותי הדברה למסעדות ובתי קפה, וזאת מבלי שתצטרכו לסגור את בית עסק בפני לקוחותיכם. הדברות ירוקות ניתנות לביצוע גם במסעדות, ככה שלא נצטרך להשתמש בשיטות ריסוס שיגרמו למוניטין שלכם להיפגע, או ללקוחות שלכם לברוח, חלילה.

לידיעתכם, הדברה ירוקה במסעדות ובתי קפה כוללת למשל פיזור של קוביות רעל אשר מפוזרות בשלל מיקומים אסטרטגיים בבית העסק שלכם. לאחר שהמזיקים נוגסים מקוביות הרעל שמפוזרות במקומות כמו פנים הארונות בבית העסק, מתחת לתנור, מאחורי המקרר וכו' – המזיקים חוזרים לקן שלהם ומדביקים את כלל הקן ברעל שהם נגסו.

כיצד עובד רעל הקוביות שהתיקנים נוגסים ממנו?

אותו רעל מהווה מעין נגיף אשר מדביק את כל הקן וגורם למזיקים להיכחד בקן עצמו. מעבר לכך שלא יתבצע ריסוס שיטריד את הלקוחות ויבריח אותם, באופן הזה של שימוש בקוביות רעל הג'וקים והמזיקים ימותו בתוך הקן ולא ברחבי בית העסק.

אתם הרי ממש לא רוצים תיקנים מתים ומפוזרים ברחבי המסעדה, עדיף מן הסתם שהם ימותו בתוך הקן ולאחר נגיסה מקוביות הרעל. לא בטוחים בסוג ההדברה שאתם צריכים? אתם מוזמנים ליצר עם חברת הקוטל קשר עוד היום, והחברה תמנה נציג מטעמה שיאבחן את המצב שלכם ואת סוג המזיקים שמטרידים אתכם. בהצלחה!

מאמרים

הדברה ביולוגית: מחסלת ושמה תנשמת

רוצים להיפטר מחולדות, עכברים ומזיקים אחרים? תשכחו מהדברה כימית. הדבר הבא בתחום הוא הדברה ביולוגית׃ באמצעות תנשמות. זואולוג: "התנשמת היא מכונת ציד, שמסוגלת לאכול בלילה אחד 10 חולדות". אגרונום עיריית

לפרטים

מדריך: כך נעשה הדברה בבית

מי רשאי להדביר ואיך ניתן לבדוק זאת? מהם הסיכונים הכרוכים בהדברה? האם היא פוגעת בסביבה? מהם המחירים הסבירים? לכבוד הקיץ שבפתח ריכז צוות מידרג מידע שעשוי לסייע למי שמבקש להיפטר

לפרטים
×
×

עגלת קניות